Annonser från BloggPartner

Sometimes it last in love...

Idag har jag inte hunnit till stallet, eller ja, hunnit och hunnit, har inte riktigt känt för det i detta skitväder, regnar och blåser storm! Men imorgon bär det ut igen.

Jag har ett förberett inlägg till senare så kika in då!

De senaste dagarna har jag fått en hel del kommernatar och vissa gör mig jätteglad som ex detta:
Clara om LyxVsBudget:
Mysig blogg, läst din blogg i en vecka nu, stannar nog kvar! Tycker att du tipsar om så bra saker!! :D Bloglovin' byte? :)
___________________________________________________________________________
BLir glad att det finns de som uppskattar det man skriver om och bjuder på :)


Så tack för alla fina ord!

Har ni frågor eller förslag så skicka gärna till [email protected] eller lämna en kommentar!


Bjuder på en gammal favorit på Ebbonie

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0