Annonser från BloggPartner

svart på tal

Hej!
Läste lite på din blogg och fastnade för detta inlägget.
Jag rider själv dressyr och det är inte tvunget att ha vitt schabrak på tävling!
Färgade träns är snyggt!:)
____________________________________________________________________

 Hej på dig du!
 När jag skrev detta inlägget så hade jag läst att det var ett krav att ha vitt på dressyrtävlingar, men det kan ha varit fel, eftersom jag inte tävlar dressyr själv så var jag inte säker, men om det inte är ett krav är det ju bara positivt! :)

Peace

Kommentarer
Postat av: Petra

Vad kul att du tog upp det!

Är alltid kul att få svar på kommentaren och att du till och med tagit lära av den! :)

2012-01-02 @ 09:48:50
Postat av: Emma

I dressyr måste man väl ha vitt schabrak? Har inte ens läst inlägget, så är inte säker på om jag förstod det rätt... ;)

2012-01-02 @ 20:54:06
Postat av: Jessica

Emma: nej, det är inte tvunget med vitt schabrak på dressyrtävlingar. Har sett många vita hästar med gråa och svarta.

2012-01-02 @ 23:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0