Annonser från BloggPartner

tjugonionde januari

Eftersom jag inte gjort någonting hästrelaterat idag så tänkte jag berätta hur min dag vairt idag ändå.
imorse följde jag med mamma till gymmet och tittade hur det såg ut där, ska ev börja träna ddär också :)
Efter det åkte vi till väla och köpte ett iPhone 4 skal till mamma som nyligen köpt nu mobil för första gången på 7 ?! år haha. Och sen åkte vi hem och då stack jag, Robin och Isabelle till skogen med hunden. När vi gått en stund så stötte i på 3 älgar som sprang iväg haha :D Sen stötte vi på en argsint jägre som tyckte vi störde deras grisjakt ;p Synd ju ! Sätt upp skyltar istället! Aja vi kanske räddade någon gris liv !

Tittade även lite på hoppningen som gick på svt1 kl 17.00, tittade dock inte på hela så vet inte vem som vann, gör du ?
Jag hittade en d-ponny på hästnet innan som jag skulle vilje se, den är även för utlåning som jag vill ha, vill ju helst köpa, men foderponny/häst är minst lika bra :D Men har ingen stallplats i närheten så ja.... :(

Imorgon vet jag inte hur dagen ser ut, skittrist att aldrig ha någonting bestämt, speciellt inom hästarna, åker väl kanske till Kislany och mockar, jippi! Älskar att mocka :D Not, äsch det kan väl va trevlig ibland men att bara göra det varje gång man kommer till stallet är rätt drygt. Men jag ska inte gnälla här!

Och jag vet att uppdateringen fortfarande är låg men jag har verkligen ingenting att skriva om! Jag är knappt i stallet och jag gör  ingenting på dagarna så har inget intressant att berätta. Men jag gör mitt bästa! ni får skicka in till veckans outfit o så så blir det lite kul uppdatering :)


Peace

Kommentarer
Postat av: Bella

Anna har en ny blogg!!!!! http://kapa.blogg.se/

2012-01-30 @ 13:58:08
URL: http://belliste.blogg.se/
Postat av: Erika -satsande dressyrryttare

Vlken fin blogg :D

2012-01-30 @ 17:46:26
URL: http://dressyrbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0