Annonser från BloggPartner

tröttis....

Gud vad jag är trött! Gick och la mig vid 22 igår för jag var trött, men kunde jag somna? Nej, kul när man ska gå upp kl 6 för att åka på MR!!

Aja, jag var inte trött imorse, åkte med mamma till sjukhuset 20 i 7 när jag skulle va på MR kl 7.30, det gick bra, låg och halvsov under tiden haha
Efter de åkte jag med pappa hem som kom och hämtade mig, men vi åkte inom Mc donalds och åt frukost :D
Får se vad resten av dagen har att erbjuda, vet inte om jag hinner till stallet, ska ev följa med och titta på bil till min bror. Jag ska åtminstone förbereda lite inlägg för dagen..

En påminnelse om hästtävlingar på tv!

svt24: Söndag 22 Januari kl 21.00, Världscupen i hoppning från Leipzig, Tyskland (sammandrag)


Bjuder på en bild på världens finaste hund!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0