Annonser från BloggPartner

wait for it

usch vilket väder! MenMen här i bloggvärlden verkar dom som om det är lite solsken i alla fall!

Jag ska snart åka med pappa till jobbet för att fördriva tiden lite tills min bror kommer och hämtar mig igen haha
Då kommer även ett åsiktsinlägg upp så håll utkik!

Vi kommer även att få besök av en gästbloggare inom de närmaste dagarna ( har inte bestämt när ännu) Vem det är får ni reda på då ;)

Glömde skriva igår att jag var uppe hos Pilgrim och Ronja! Dom har det bra, Pilgrim såg ut som en lort igår haha
Idag när jag var där var dom inte ens intresserade av att komma och hälsa så jag mockade bara sen åkte jag hem och duschade. Var nyss på banken och öppnade ett nytt konto, sparkonto, så nu ska jag bli rik! skämtåsido!

Men somsagt ni ska få ett åsiktsinlägg senare, då får ni komma med era åsikter om det och skriva vad ni tycker!!



Peace

Kommentarer
Postat av: wilma

Fin blogg du har:)



Du får gärna vara med i dagens på på min blogg:)

Förlåt om du inte gillar sånna hära kommentarer..:)



Direkt länk ---> http://wilmadahlgren.blogg.se/2012/january/dagens-blogg.html

2012-01-12 @ 16:51:39
URL: http://wilmadahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0