Annonser från BloggPartner

Drömmar

Alla människor har drömmar, stora som små, men de finns där, Alltid!
Även jag! Jag fick en fråga om jag inte kunde skriva lite om just mina, jo visst kan jag de, här har ni dem!
 
Jag tror att de allra flesta hästtjejer drömmer om att kunna säga : Det där är min häst! Ordet Min betyder otroligt mycket för mig, det gör mig stolt!  Jag är inte annorlunda från de andra hästtjejerna, Min högsta dröm är just en egen häst!
 
Jag skulle vilja gå upp tidigt på morgonen för att rida ut i soluppgången tillsammans med min vän!
Att just kunna säga ordet Min, det är min dröm! Inte att vinna högsta tävlingen eller utställningen, utan bara att få vara tillsammans med den jag älskar och vill utvecklas tillsammans med!
 
Det suger verkligen att rid-/hästsport ska vara så förbannat dyrt!
 
jag har självklart fler drömmar och jag tror även alla har mer än 1 ! Jag tycker det är viktigt att ha drömmar , att ha någonting att se framemot, något som drar en vidare, även om de inte alltid slår in!
 
Finns inte så mycket mer att säga!  Berätta gärna om era drömmar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0