Annonser från BloggPartner

läs...

Hädanefter skall jag vara mer mig själ här på bloggen! inte för att jag inte varit det innan direkt , men förut har jag dragit till med lite provokation och jag har inset... Det är inte jag!

Jag är inte nån sån som pratar argt om andra och säger rakt ut vad jagg tycker och tänker på ett provocerande sätt!

För ett tag sedan skrev jag om ridsporten i ett nötskal , endel av det jag skrev då ångrar jag faktiskt nu.. Jag tycker inte att folk är dumma i huvudet för att de tänker på märkesutrustning eller älskar att vinna , sålänge ingen häst kommer till skada! Jag är ingen sån person, man får tycka precis som man vill

I detta inlägget var det en del provokation med vilket märktes då jag fick endel arga kommentarer mot mig vilket jag Inte gillade !
jag trivdes inte med at reta upp andra för att ex få läsare! Allt ska ske på ett ärligt sätt och på det sättet som jag är, inget annat!
Jag hoppas ni kommer gilla de nya och riktiga jag!

Jag kommer fortfarande att ha åsiktsinlägg, för ni verkar gilla de, men det ska bli på ett sätt som jag hade sagt det på, vi alla kan ju skriva vad vi vill, men detta ska bli på ett mer moget sätt och när jag lyckats förmedla de jag vill så kommer provokation inte behövas!

På min blogg ska det skrivas trevligheter, självklart får man säga sin åsikt och man får gärna starta en diskution men det ska vara på ett moget sätt!

Hoppas att ni förstår, och ibland blir man arg eller ledsen och då skrivs de ibland fel saker och man får lov att dra till med något ordentligt när man tycker något är fel, men inte genom att trycka ner andra eller göra sig själv större! Jag tror att man kommer komma längre om man är ärlig och mogen!

Eller vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: Julia W ( T E A M R Y T T A R N A )

Bra skrivet tjejen!

2012-07-15 @ 21:07:50
URL: http://Teamryttarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0