Annonser från BloggPartner

ooppps

Ber som ursäkt för den kassa uppdateringen! Tanken var att jag skulle skriva lite inlägg tidigare idag, men andra saker kom ivägen! Imorgon förmiddag har jag dock planerat att skriva några, har några stycken på G .
 
Bl.a om lösgjordhet, och sitsträning mm. så håll utkik ;)
 
Det blir inte så mycket mer än detta nu, för nu ska jag sova! Är typ megatrött! Ska kolla igenom de dagliga bloggarna och hästnet innan jag stänger för denhär gången..
Glöm inte att ni gärna får kommentera om ni vill att jag ska skriva om något speciellt ämne, och kommentera föregående inlägg om ni tycker det är  läge med en frågestund!
 
Men ni får ha det så bra och glöm inte titta in imorgon för lite tips!
 
Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Fanny ♥

Söt häst :D

Svar: :-)
Rebecca

2012-07-24 @ 09:42:06
URL: http://barbacka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0