Annonser från BloggPartner

Pay 'n jump

Igår var jag som sagt på pay 'n jump i Åstorp! Mycket trevligt var det.  Fick även en del bilder som jag kommer lägga upp här under dagen.
 
Jag måste verkligen skaffa ett objektiv till, typ 70-200 mm eller 70-300 mm , det räcker verkligen inte med de jag har nu för att få bra bilder! Menmen, det återstår att se hur många månader det tar innan jag skaffar det haha!
 
Idag ska jag till mina kusiner och hälsa på, bloggning står också på schemat,  har ni något tips , eller något speciellt ni vill att jag ska blogga om så kommentera!
 
Kul att jag fått så många nya läsare, blir mycket roligare att blogga när man märker att folk bryr sig och tar sig tid att läsa och kommentera, det värmer verkligen!
Men nä, nu ska jag  ta och gå in i duschen  så inte hela dagen går åt i att sitta i pyjamas....!
 
Ni får ett smakprov från i går på min vän som jag var där med!

Kommentarer
Postat av: Tussie

Jättefin blogg, älskar designen! :D

Svar: Tack så mycket, vad glad jag blir! :)
Rebecca

2012-07-19 @ 11:44:09
URL: http://londonryttaren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0