Annonser från BloggPartner

Planerna har ändrats!

Som rubriken lyder! Tanken var att jag just nu skulle sitta i en bil påväg upp till fjällen med mamma, moster och en vän till familjen. Men så blev det inte! Som min vanliga otur så blev jag förkyld några dagar innan midsommar, det ledde till bihåleinflammation som jag för 1 vecka sedan fick penicillin för. Jag säger bara det, en förkylning på över 3 veckor tar på en! Kan vara ute och gå med hunden i 15 minuter och när jag kommer tillbaka är jag helt slut!
 
Så att vandra i fjällen hade jag aldrig orkat!
 
Menmen, Jag börjar bli bättre nu tror jag , antar att penicillinen gör sitt jobb så idag ska jag faktiskt upp till Pino och skritta , blir bara skrittjobb på gräs för hon ömmar efter skoningen häromdagen.
Efter det ska jag till en vän som ska rida pay 'n jump i Åstorp idag, tänkte fotografera endel, så hoppas att vädret är på min sida under den tiden...
 
Jag får se om jag orkar gå upp till Pilgrim och Ronja med, tveksamt om jag ska vara ärlig..! Imorgon kanske.
 
Btw, tack så hemskt mycket för statestiken igår, sjukligt! :-)  Men det är jättekul att såmånga hittade hit, hoppas att ni stannar kvar!
 
Ni får kanske lite bilder från idag senare!
Ha det finfint sålänge till vi hörs nästa gång!

Kommentarer
Postat av: Tova

Hej! Kika gärna in på våran blogg och ställ någon fråga på min frågestund //Tova

2012-07-18 @ 10:56:54
URL: http://teamgrys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0