Annonser från BloggPartner

Snälla ni....

Nu säger jag detta för sista gången! Jag vill inte ha några reklamkommentarer! Jag kommer inte att kika in på er blogg om ni skriver reklam om er blogg till mig! Det uppskattas inte!
 
Jag svarar på alla kommentarer utom de med reklam, och jag lovar er, jag går in på er blogg när ni kommenterat här men inte när det gäller reklam! Så jag ber er, sluta skriv till mig om frågestunder, tävlingar osv..  :-)
 
Ni får gärna kommentera, men jag hade uppskattat om de hade hållt sig till min blogg, och somsagt när det är kommentarer jag blir glad för, vilket är de allra fflesta så går jag in på er blogg och svarar antingen där eller i det nya svarsystemet på blogg.se
 
Men jag blir jätteglad att ni tittar in på min blogg, men lägg ner reklamen :)
 

Kommentarer
Postat av: Josephine

Härlig blogg! Älskar färgerna. Kram :)

Svar: Tack så mycket, det värmer :) Kram på dig
Rebecca

2012-07-18 @ 12:19:09
URL: http://epichorses.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0