Annonser från BloggPartner

sommarfräscht

Snart är det äntligen dax för en ny design här på bloggen! Även denna gången är den gjord av Linn Strelin och jag har sett headern, shit alltså vad hon är grym!! Så jäkla synd att hon ska sluta sälja designer :((
Det blir en fin ljus, stilren, ganska enkel men så fin header! Resten av designen vet jag inte riktigt hur den kommer bli men det återstår att se! Hoppas att hon är lika snäll  och víll sätta in den också haha annars vet jag ine hur det blir (A)
 
Önskar att jag också kunde göra designer, men ikke! ;) Har inte såna skills!
 
Tänkte dessutom höra med er, jag har fått några förfrågningar om gästbloggning, och som ni förstår så kan jag inte gästblogga till alla som frågar, så vad säger ni om en liten tävling  där ni som är intresserade skriver ert namn + bloggadress så lottar jag ut en eller ett par bloggar där jag kommer att gästblogga?
 
Skirv ett JA i kommentarsfältet till detta inlägg om du är intresserad så kommer en tävling upp på bloggen inom kort!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0