Annonser från BloggPartner

tankar hit och dit

Ja ungefär så känns det. Jag har lite saker att fundera på som gör mig förvirrad och lite, ja vet inte riktigt! Men men , vi får väl se hur det går..
 
Idag har jag varit på utflykt med famliljen hehe, mysigt var det! Dock blåste de typ storm, men vad gör det?
Igår tänkte jag skriva 2 längre inlägg till utöver lastningstipsen, men vi var iväg på grillfest redan kl 4 så jag hann inte! Men ikväll ska vi bara ta det lugnt så då ska jag ta mig tid till lite inlägg, även lite tidsinställda så pressen släpper!
 
Ni får gärna komma med förslag till tidsinställt..!
 
Kanske ska knåpa ihop en outfit? Vilken färg önskas?
Nu ska jag äta, kika in senare igen, kul att så många läser bloggen fast uppdateringen varit sådär! Men som sagt har lite att tänka på så tappar bloggsugen litegrann just nu, men den kommer igen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0