Annonser från BloggPartner

Toppar och dalar

Jag satte mig vid datorn nu för att skriva de inläggen jag hade i huvudet innan, dessvärre försvann de och all min blogglust var putsväck.. Jag insåg då också att det är inte såhär jag vill att min bloggning ska vara, frampressad för att ha något att skriva om, det är då texterna blir som sämst och rörigast. Måste erkänna att jag har bloggpress, inte från er utan mig själv, jag vill prestera på topp och uppdatera på topp, men jag kan inte!

Och det är inte så jag vill ha det, jag vill kunna komma in och skriva ett bra genomtänkta inlägg och få respons på det, men framförallt känna att jag är nöjd med det jag publicerat, och så känner jag långt ifrån just nu!

Jag har ingen motivation till någonting känns det som, den har bara sjunkig genom jorden.

För ett tag sedan skrev jag att jag skulle börja uppdatera lite när somhelst , alltså jag skulle försöka slippa pressen med att det måste komma upp någonting här, ja och hur länge höll nu det? 1 dag?

Jag vill att min blogg ska synas, jag vill kunna skriva om min passion, det vill säga hästar, men just nu har jag inte förutsättningarna mer än påhittat och drömmar. Jag vill att folk ska veta att jag finns och ge respons på min blogg och uppskatta den som den är. Nog för att jag själv gör det, jag älskar min blogg! Den är personlig.

Jag måste verkligen försöka ta det som det kommer, inse att ena veckan kanske jag skriver 5 inlägg och andra veckan 20 inlägg, och inte känna att idag måste jag skriva 5 inlägg för just idag...

Jag hoppas att ni förstår vad jag menar. Det är inte heller bara för er som jag ibland ber om hjälp med ideer till inlägg , utan för mig själv också, för att känna att jag faktiskt kan skriva om någonting!

Jag antar även att ni förstår att bloggningen kommer ske på mina villkor, precis som det borde gjort från början. Hoppas att ni stannar kvar ändå, för plötsligt kommer det upp ett hejdundrandes inlägg, och det vill ni ju inte missa, eller hur?


Kommentarer
Postat av: Jessica Hörnkvist

Gud vad fin 2 åringen va :D

Svar: Tack, han är jättefin!! :-)
Rebecca

2012-07-23 @ 20:18:36
URL: http://jessicahornkvist.blogg.se
Postat av: Anonym

Superfin blogg! :)

Svar: Tack! :-)
Rebecca

2012-07-23 @ 21:55:50
Postat av: Elin ♥ - en bra blogg för dig♥

Jättefin blogg! :D♥ Kommentera gärna min osså! ♥ :D

PuSs & KrAm♥

Svar: Taack så mycket!
Rebecca

2012-07-23 @ 22:35:51
URL: http://elinwwagenheim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0