Annonser från BloggPartner

gästbloggare sökes!

Som jag skrev igår så har jag åkt på en förkylning, lagom till midsommar... Så jag antar att ni förstår att man blir lite slö av det?! jag undrar därför om det är någon som skulle kunna tänka sig att gästblogga här på min blogg?
 
Vid intresse så skicka ert inlägg till min mejl, [email protected] skriv det gärna i mejlet och bifoga bilder om ni vill då min dator inte kan öppna vissa program!
 
Ja, ni som läser min blogg vet vad den handlar om, eller ja, kanppt så att jag själv gör det längre mer än om hästar!!  gästbloggningen får gärna gå i samma spår som min blogg, men det kan absolut vara någon utstickande också! Jag vill inte att det ska vara ett rent inlägg om din blogg utan det ska vara ett ordentligt och välskrivet inlägg som drar till sig reaktioner och som ev kan skapa en diskussion.
 
Så, är du intresserad hör av dig till min mejl med ditt inlägg så hör ag av mig om jag väljer ut det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0