Annonser från BloggPartner

nya blogg.se

Jahapp, nu har jag också fått den nya blogg.se!! Jag kan inte riktigt bestämma mig om vad jag tycker om det, lite blandat faktiskt. Jag gillar det nya sättet att svara på kommentarer, att inte alltid behöva gå in på bloggar för att svara hit och dit, blir lätt jobbigt (A) Men samtidigt är sidan grymt seg ;o Fast det kanske bara är hos mig?
 
Iallafall, hur ser det ut på hästfronten för mig? Njaaaaa sådär. I torsdags (?!) var jag och red Pino, gick väl ingen vidare tyvärr, men någongång måste väl vara den första! kan väl säga att vi inte riktigt kom överens om vart vi skulle någonstans och vilket fart vi skulle ta oss fram i.
 
Efter ett tags kivandes så började vi om från början, tog ett helt nytt håll som vi inte ridit förr och då gick det lite lättare, hon ville sammarbeta mer och hon jobbade fint med rygg och bakkärra. MenMen, vi tar nya tag nästa gång och då får vi hoppas att det går bra från början till slut. Hon kanske är inne i en trotsperiod? ;)
 
Jag har även lyckats dra på mig en förkylning nu såhär lagom till midsommar... Dock stoppar det inte mig från att dra till stallet imorgon, måste pussa på hästarna och se på kattungarna igen!! Har kanske inte berättat det men det har kommit 3 st, tror jag det va, kattungar i stallet, megasöta är dom !! :D
 
Häromkvällen stenderade jag med mammas mobil för att titta på filmerna och bilderna från när jag red Alcatraz! Underbara häst!
 
Ja.... Glöm inte att ni kan ställa frågor i frågestunden, den hittar ni HÄR
 
Nä men nu ska jag chilla innan JAG ska KÖRA och hämta min bror i MALMÖ!!!:( haha, ska även försöka komma på lite  inlägg, så skönt att göra tidsinställda ! Kom gärna med förslag!
Bild på  min vän Amelie!
Glöm inte heller att ni kan boka mig för fotografering! Hör av er för mer information!

Kommentarer
Postat av: Johanna

fin blogg!! Följa varandra via bloglovin? :D

Svar: Tack, vad kul! :) Visst, säg till när du följer mig!!
Rebecca

2012-06-19 @ 22:00:17
URL: http://johannashastochfoto.blogg.se
Postat av: Tova & Lina ♥

Sugen på ett nytt schabrak? Eller kanske ett tagelarmband? Just nu så pågår två bloggtävlingar på vår blogg, en där man kan vinna ett supersnyggt schabrak från HV Polo och en där man kan vinna ett tagelarmband med tagel från sin egna häst + en berlock med sin hästs namn ingraverat.

Det tar bara några minuter att anmäla sig till bloggtävlingarna och ha chansen att vinna detta - självklart är det helt gratis!
Här hittar du tävlingen om schabraket: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/2012/june/vinn-ett-schabrak-fran-hv-polo.html#comment.
Här hittar du tävlingen om armbandet: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/2012/june/vinn-ett-tagelarmband-berlock.html#comment
.
Kram! :D

2012-06-20 @ 19:00:38
URL: http://www.ponnysmurfarnas.blogg.se
Postat av: matilda

älskar nya blogg.se , tycker det är snyggt och smidigt!

Svar: Tycker också att det är snyggt, dock är mitt väldigt segt, men det kanske bara är här? :)
Rebecca

2012-06-21 @ 21:18:18
URL: http://skogsrusset.blogg.se
Postat av: Emelie

Jag tycker nya blogg.se är jättebra! =) Inte segt här i alla fall.

Svar: Okej, vad skönt! :)
Rebecca

2012-06-22 @ 15:43:18
URL: http://semlur.blogg.se
Postat av: Olivia

Jag har haft svårt att ladda upp bilder från nya blogg.se :(

Svar: Hmm.. Det har jag inte haft svårt med... Tycker bara att det är jobbigt att det är så långsamt :(
Rebecca

2012-06-23 @ 15:06:28
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0