Annonser från BloggPartner

Tack

Tack till er som svarat på gårdagens åsiktisinlägg! En heldel blev lite klarare nu. Nog för att jag red ett avelssto i 5 år så är jag inte direkt insatt i hur allting fungerar och så vidare! Har självklart förstått att hingsten bär på bra kvaliter, men tänkte att det kanske kunde vara lite 50/50 :) Fick en del svar på facebook också!
 
Så tack för det! Hoppas att ni inte tycker jag är korkad ;) haha bara lite fundersam.
 
jag tycker att det är kul när ni engagerar er i mina inlägg och hjälper till och svarar på frågor och säger vad ni tycker, med en god ton, ingenting negativt har förekommit här på länge vilket jag uppskattar väldigt! Var ett tag jag hade en liten hater här, som jag tyvärr vet vem det är, trist när det händer måste jag säga! Men Men, som de flesta bloggare säger: De känner inte mig och jag ska inte ta åt mig! ;) Bra ord det där , för om jag ska va ärlig, mitt självförtroende och självkänsla suger.... Men jag blir jätteglad när ni som är här är så positiva och vill hjälpa! Tummen upp för mina fina bloggläsare! Önskar att jag kunde ha en grym bloggtävling för er snart, ska försökas fixas!!
 
Jahapp, vad har ni hittat på idag? Händer nåt kul i helgen? Dela med er :D

Kommentarer
Postat av: Sara carlsson

Sv: alltså det som gäller är att ha lagom ISO, så det ljusas upp men inte blir brusigt (behövs inte mycket om det är tex solsken). Sedan vill man ha så lågt bländartal som möjligt och en lagom slutartid till det.
Det är dock inte jag som har fotat de bilderna, men ställde in grundinställningarna på kameran :)

2012-07-01 @ 02:03:05
URL: http://carlssonpataket.se
Postat av: Powerponys - två satsande ryttare

http://powerponys.blogg.se/2012/july/bloggtavling-om-ett-eskadron-schabrak.html#comment - tävling om ett Eskadron schabrak :D

2012-07-01 @ 19:46:58
URL: http://www.powerponys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0