Annonser från BloggPartner

Wow... Man tappar mer än vad man tror...

... Men samtidigt inte!
Jag har inte ridit på över 1 månad och nu känns det som om jag inte kan någonting längre! När man väl rider ärdet inga problem men denhär känslan, att inte kunna, är hemsk rent ut sagt! Och hoppning, som jag älskar, det har jag inte gjort på 6 månader ungefär och ni anar inte vilka hemska tankar jag har haha! Visst det är säkert samma där när man väl hoppat så löser det sig, men man vill gärna ha bekräftelse på det! Men ja.. Nångång så! ;-) nu ska jag sluta gnälla...

Har ni haft en sånhär känsla någongång? Berätta gärna.


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag tycker jag tappar i min ridning när jag rider två gånger i veckan!

1 månad herregud, hur klarar du det haha?:)

2012-06-11 @ 14:17:32
URL: http://dressyrfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0