Annonser från BloggPartner

5 Sanningar

Jag kommer nog aldrig, åtminstone på väldigt länge, vilja rida en svartbrun häst igen efter Kiralyn!¨
Häromdagen såg jag en häst som påminde så mycket om henne att det vände sig i magen på mig.

Jag är riktigt svag för gråa skimmlar och hästar med annorlunda färg!


Jag måste duscha minst 1 gång om dagen annars känner jag mig äcklig haha!

Som ni säkert vet så är min högsta önskan att få köpa en häst, som så många andra, Utan dessa fantastiska djur vet jag inte vad jag hade gjort! Gäller alla djur, jag hade inte klarat mig utan dom!!

Jag har prestationsångest
Gäller överallt, skolan som stallet, Tycker inte om att tävla för jjag blir så nervös för jag måste visa att jag kan. På mån förra ridskola spydde jag innan nästan varje ridpass för att jag var nervös, bra med gödselhögar nära stallet ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0