Annonser från BloggPartner

bloggerfy.com

Jag har nyss registrerat mig på bloggerfy.com men jag fattar nada! Är det någon av er som har det som an förklara lite? Man ska tydligen tjäna pengar på antal klick och är med i en veckopott, men min blogg syns inte någonstans på den sidan haha! Vill du bli medlem så kan du klicka direkt på någon av mina annonser och komma till sidan! Jag hoppas att det ska lösa sig så allt funkar som det ska snart! Börjar lessna på bloggpartner som aldrig svarar på ens mejl om frågor, sedan augusti ska jag ha fått ihop mindre än 1 kr hos bloggpartner vilket jag tycker är skumt, och jag känner inte att annonsera för någon om jag inte fåt någonting ut av det själv!

Så om de inte svarar snart eller mitt nya konto som jag har där funkar så kommer jag rata dom totalt! Just sayin' .

Menmen om du har bloggerfy så får du gärna berätta vad du tycker!

Kommentarer
Postat av: Johanna Torudd

sv; Sorry.. men jag har med den på min blogglista i alla fall, så ibland går jag faktiskt in och kollar och jag klickar alltid in och kollar på de bloggar som kommenterar min, vilket du brukar vara duktig på!! :D hihi

2012-03-06 @ 19:21:00
URL: http://torudd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0