Annonser från BloggPartner

bloggpaus eller inte?

det är frågan! Jag har bollat lite fram och tillbaka med det men jag kommer aldrig fram till något..
Jag har ju istortsett aldrig något att blogga om som ni kanske märkt?! Så på den fronten vore det ju bättre att ta en paus, men samtidigt vill jag inte förlora mina fina läsare som varje dag tittar in här!

Det väger mest åt paus eftersom det inte är så kul att bara läsa hiss/diss eller outfits ,lyx vs budget och sådana "bild-grejer" Jag vill kunna ge någonting utav min blogg, kunna inspirera andra, men som det ser ut just nu så blir det inte så! jag Tycker det är otroligt  kul att blogga och skriva, men jag gör absolut ingenting om dagarna så det har jag inget att berätta om, hästfronten är låg som den har varit ett tag tyvärr, inga som helst ideer som självfallet beror på att jag inte gör någonting!

Ja, som ni märker är det inte mycket positivt haha och jag vill inte att min fina blogg ska vara negativ!!
Blir kanske att jag slänger in nåt inlägg då och då?! Usch jag vet inte vad jag vill göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0