Annonser från BloggPartner

femte mars

Usch, idag har det varit en jobbig dag! Jag har varit hos läkaren, och fyhel*ete vad jag har varit nervös :-( Det gick dock bra och jag är enormt lättad och glad att det är över, om jag inte bytat sjukhus så hade jag fått vänta 8 månader innan jag fått besked... i alla fall, jag har bara varit på sjukhuset och hemma hos en vän till familjen som fyller år idag! Kom en  för enstund sedan och har just nu en kise på magen haha.

Imorgon ska jag och pappa iväg och boka ridlektioner, om vi kommer ihåg det villsäga. Jag har ingenting mer bestämd för denna veckan, ska dock på kalsa på söndag men det är långt till dess.
Jag ska försöka komma på lite inlägg som jag kan skriva för veckan, glöm inte skicka in bilder till veckans outfit , det kan ni göra till [email protected] döpt mejlet till veckans outfit och glöm inte namnn + bloggadress om du har blogg! Tycker ni det är kul när jag lägger upp outfits? Iså fall,, önskar ni någon speciell färg ni vill se?


Kommentarer
Postat av: vira

Varför är du rädd för läkare?

2012-03-05 @ 19:28:23
URL: http://viras.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Sv: nej faktiskt inte än.. Men känner ändå att det är skönt att inte behöva dela med mig av allt på bloggen nu i början! När jag fått lite mer planering över mitt liv så tror jag det kommer men nu när jag har otroligt mycket i skolan som jag ligger efter med så är det svårt att inte stressa. Men det går bra, vi gör framsteg :)

2012-03-05 @ 20:35:53
URL: http://dailyhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0