Annonser från BloggPartner

Hiss och diss



Silikonsnoddar

Fantasikt bra är dom! tillskillnad från gummisnoddarna så går dessa inte i sönder lika lätt, dom sitter där dom ska, så en klar hiss till dom!


Vilken också är en stor hiss är att de finns i fler färger




Har ingen bild på detta men jag måste dissa oputsade/smorda träns! Det är ett rent helvete ibland, speciellt när man ska försöka få ner remmarna i dom stropparna eller vad det nu heter haha, det går seriöst inte! Och det ser verkligen ovårdat ut! Usch nej, putsat och smort träns ska det vara :D

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jag har funderat på att köpa sådana men har inte vetat hur dom är.

Nästa gång jag ser dom så ska jag nog allt köpa en burk!! Brukar du fläta och så? :-)

2012-03-04 @ 17:21:04
URL: http://horseelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0