Annonser från BloggPartner

Känslan när man hoppar

Den känsla man känner ör alltid något speciellt, antingen avskyr man den eller så älskar man den, jag är en av dom som älskar den, dock på lite lägre höjder!

Att få känna sig ett med hästen och veta att man måste lyssna på varandra för att det ska funka.

Jag önskar jag hade fått chansen att hoppa lite mer, att få lära mig mer och bli stadigare och säkrare för att hjälpa hästen på ett korrekt sätt!
Men så har det inte blivit, det gör även att känslan när man är i luften, flyger över hindret med sin häst blir lite extra speciell, jag älskar det när man landat och vet att man klarat av det, jag är säkert inte ensam?!

Det finns många saker jag älskar med hästar, istortsett allt, men att skutta över ett hinder ör något extra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0