Annonser från BloggPartner

nya bilder...

Så, hemkommen från stallet med lite nya bilder i bagaget och funderar på om jag är hungrig eller inte, hmmm, i-landsproblem! Men ialla fall, lite nya bilder fick jag, dock bara på Pilgrim för Ronja tyckte det var roligare att äta. Jag vill nog inte påstå att han var jätte sammarbetsvillig, tyckte att han verkade lite dyster och nere idag faktiskt! Men han får väl också ha en dålig dag precis som alla andra, eller hur?

Och jag tänkte faktiskt efter lite hur jag ska göra med bilderna och kom fram till att ni får ingen bildbomb denhär gången, elakt va? Men ni kommer få en ny bild till varje inlägg till de tar slut, för lägger jag upp alla bilder så har ni ju redan sett dom i en klump och då är det ju inte kul att visa dom igen!

Så jag tänkte börja med att visa er en av bilderna, så får ni hålla ut till jag skriver nästa gång! Så det kommer inte bli ett enda bildlöst inlägg enstund framåt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0