Annonser från BloggPartner

Pino

Nästan precis hemkommen från Pino! Red ut en sväng idag också, gick bra, hon skuttade till ett par gånger, en lite större för hon blev skraj för Sammie som följde med. Men annars gick det jättebra!

Heidi, hennes matte, visade mig även lite strechningar som jag ska göra när jag ridit, det var betydligt svårare än jag trodde! Att hitta rätt punkter var svårt men jag ska nog lära mig jag också.

Ska somsagt dit på lördag och rida igen, kommer jag ihåg det ska jag fota henne så ni får se hur söt hon är :-)

Men nu får vi gäster, hörs sen!


Kommentarer
Postat av: Julia

Fin blogg :)

2012-03-19 @ 13:05:24
URL: http://lulearyttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0