Annonser från BloggPartner

sjunde mars

Såja, nu har hunden fått en liten promenad i stormen, får bli en till senare. Ska snart upp till stallet för att mocka, tänkte även som jag sa igår ta lite bilder om hästarna vill sammarbeta med mig,  det återstår att se!
Det är ändå ganska svårta tt fota riktigt fina bilder på dom eftersom man bara kan ta i hagen där dom rör sig lite som dom vill och då blir det lätt att bilderna ser likadana ut, men somsagt vi får se hur det går, jag behöver lite nya bilder.

Glöm inte följa mig på bloglovin, då kommer du inte missa något inlägg och det blir lättare att hålla koll när allroundhasten uppdateras!  Följ min blogg med Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0