Annonser från BloggPartner

sjuttonde mars

Nu blir det bara ett sånt tråkigt "idag" inlägg! Jag och mamma åkte till sportlife och tränade imorse, haha ja tränade så att jag började må illa och blev blek så fick köpa en proteinbar efteråt! Så kan det gå...

Har inte gjrot såmycket annars, försökt underhålla mig skendräktiga hund som lite mycket energi just nu.
Ska in till våra kära grannar ikväll och äta tacos och ha trevligt.

Imorgon ska jag upp till Pino och lära mig lite mer strechövningar som jag kan göra när jag ridit, hon har somsagt problem med ryggen så hon måste strecha :)

Jag ska göra ett par inlägg för dagen eftersom jag inte är hemma ikväll, Det blir en överraskinign vad det blir så ni får kika in igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0