Annonser från BloggPartner

svar på tal

Fick in 2 kommentarer innan ang tränset som gått sönder när jag red och att det var oputsat! Och ja, jag vet att sådant ansvar tillkommen när man har häst och allt annat. Eftersom dessa personer tog ut lite mycket i förskott får jag väl tillägga att det var 5 år sedan och då var jag 11 år! Det var även min första sköthäst som jag precis hade börjat rida och då anser inte jag att det är mitt ansvar efter några få gånger i stallet putsa all utrustning eftersom jag inte visste om jag skulle fortsätta! :-) Get it?

I en av kommentarerna stod det även att en erfaren ryttare är medveten om riskerna med ovårdat utrutning. Say what ? Menar du det? Det hade jag ingen aning om ;) jag har ridit och sysslat med hästar i ca 10 år, jag vet vad jag pratar om och står för det jag säger, om ni missade att läsa hela texten så skrev jag även att jag lärt mig av mitt misstag som i självafallet inte ens var mitt misstag.

Och en sista sak, jag tycker allt är kul som har med hästar att göra!


Ciaaao

Kommentarer
Postat av: Moa Jonsson

sv; Tack för allt vännen! <3

2012-03-13 @ 14:24:38
URL: http://moajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0