Annonser från BloggPartner

tolfte mars

Fin dag idag, lite blåsigt dock!
Idag har jag i alla fall varit och fått mitt hår fixat, blev av med större delen av luggen, igen, Kan aldrig bestämma mig om jag ska ha lång lugg eller kort även om jag trivs jättebra i kort vill jag ändå ha lång haha!

Men men, efter det så cyklade jag upp till hästarna, tog ytterligare några bilder idag, ganska fina faktiskt måste jag säga!

Det uppstod några frågetecken ang åsiktsinlägget häromdagen och jag gav ju då svar på tal, vill även berätta för er att det där med utrustningen till skogmullar/hobby/fritidsryttare, om att folk rider med söndrig utrustning, det är baserat en del på egna erfarenheter då ett träns har gått sönder när jag har ridit ute iskogen , dock inte mitt träns, men det hade inte blivit skött ordentligt så det gick sönder mitt ute i skogen och om jag inte haft haft en sån fantastisk häst så vet jag inte hur det hade kunnat gå!


Kommentarer
Postat av: emme

Gud vilken gullig blogg :D

2012-03-12 @ 17:01:50
URL: http://emmefaiil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0