Annonser från BloggPartner

tredje mars

Idag var jag och mamma inne en sväng på Hööks. Måste säga att deras utbud på hv polo produkter är grymt! Sjukt snygga grejer är det som dom fått in ! Hade jag haft någon användning för dem så hade jag helt klart fått med mig något hem! Men så vart inte läget.

Det ända positiva jag kan se just nu är nog vädret, sorgligt nog, förhoppningsvis blir det bättre efter måndag..!
Nog om det. Har ingen aning vad som kommer hända resten av dagen, samma gäller imorgon, får väl försöka skriva ihop några fler inlägg, även för nästa vecka! Har ni några önskemål så får ni komma med dem. Kan säga att jag börjar få lite bättre fantasi va det gälller bloggning, i alla fall om ni uppskattar outfits och hiss/diss ?

Jag har fortfarande inte lyckats komma på hur man ändrar texten från centerad till vänster, de ttipsen jag fick av några fungerade tyvärr inte! men jag luskar på det, försöker även luska lite på en bildlänk som jag inte får att fungera, länken funkar men inte bilden, retligt är det. Men jag klurar vidare. Vill du byta bildlänk så är jag öppen för det! Ni får heller inte glömma att skicka in era bilder till veckans outfit!


Gammal bild sedan i sommras på Pilgrim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0