Annonser från BloggPartner

trettonde mars

Inget hästigt idag inte! Men imorgon så, lite mer mockning står på schemat!
Idag har jag iallafall tränat som en galning på gymmet, skönt var det!
Imorgon kommer Rosie, min tränare, att ringa så ska vi boka lektioner så snart blir det ridning igen, och Pino som varit halt är igång om ett par veckor så då kommer jag rida henne också :-)

Jag ska försöka få ihop en outfit ikväll eller imrgon också, någon speciell färg ni vill se?
Hiss/diss kommer också att komma, får se var det blir bara.

ber även om ursäkt för kass uppdatering idag men jag har faktiskt knappt varit hemma!
Men ni är ju så snälla så ni klagar inte, creeds till er!

Snart börjar top model så jag får ta och kolla igenom bloggarna jag brukar läsa och sen stänga, får väl se om det kommer upp fler inlägg ikväll. Ni får hålla utkik!


Kommentarer
Postat av: Elisa

KOLLA MIN STORA FÖRÄNDRING ! www.nattstad.se/ElisaJen

BLOPPIS där jag säljer allt från Kissies skor till lee jenas, klänningar, örhängen m.m . KIKA IN ! ( bloppisen är det mest lästa inlägget hos mig, så klicka i vänsterspalten bara )

2012-03-13 @ 20:00:59
URL: http://wwww.nattstad.se/ElisaJen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0