Annonser från BloggPartner

bluppblupp

jag är riktigt kass på att uppdatera som ni säkerligen märkt! ;) mää, jag har ingen som helst motivation till nååågonting! Allt är superduperdundertrist just nu, min hjärna rullar runder inne i huvudet. Jag är stallsuger och ridsugen så det står mig upp i skallen. Vill bara gräva ner mig i någon hästpäls och stanna där. Försöker klämma fram en storvinst på något spel så jag kan köpa min fina drömhäst "A" åååå  jag vill ha dig här!

Ska till Pilgrim och Ronja imorgon och mocka lite hästskit, dom kanske är sociala på en bild , det återstår att se, de har ine varit de de senaste gångerna jag varit där, hoppas på fint väder imorgon också så då kanske dom är det!

finns det någon av er läsare som har något att hiss/dissa eller nåt så kom gärna med det så publicerar jag det, i do everything for you now ;)

vill du bli veckans outfit eller veckans bild? Mejla mig på [email protected]

image description

Kommentarer
Postat av: becka

Super fin blogg som vanligt! Kram :)

2012-05-01 @ 21:30:12
URL: http://beckasponny.blogg.se/
Postat av: M_N Melinda - vinn ett pärlpannband!

Du kanske vill hissa www.Equuspearl.se - pärlpannband för hästar :D



sv. hahah, ja precis xD men det är kul med namn! tack .D

2012-05-02 @ 09:09:09
URL: http://munderstreckn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0