Annonser från BloggPartner

omdöme nr 2

Här kommer ännu ett omdöme från den nya sajten Rejta! Nu när jag provat en gång och vet hur mycket man tjänar så säger jag bara: prova det! 
jag lovar er, det kommer verkligen inte bara kommer upp sådanahär inlägg haha men någongång ibland kommer det, om jag vill tipsa er om något företag eller liknande! och denna gången handlar mitt omdöme om månsgård i rydebäck!

Månsgård Ridsport
Jag var där i höstas med min dåvarande skola för att införskaffa utrustning till mig!
Utbudet var helt okej, med allt från märkssaker till ikke märkessaker. vi fick bra service från personalen.
och det var billigt!
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta

Kommentarer
Postat av: Anonym

låter ju som ett smart sätt!



sv. japp, då mailar jag dig annonsen inom kort :D

2012-05-09 @ 19:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0