Annonser från BloggPartner

Onödig fakta

Tänkte ju skriva om min dag till jag kom på hur onödigt det var haha, har liksom varit i skogen med vovven, varit en sväng på Väla och nu sitter jag här med ansiktsmask från the body shop! Rekomenderar deras produkter, dels för de är ikke djurtestade proukuter och dels för att de är grymt jäkla bra!! (Y)

Men ja, jag har inte gjort så mycket mer, la in några bilder på datorn från när jag red "A" förra helgen. underbara häst!
Har även försökt fundera ut lite åsiktsinlägg utan någon framgång.. Har ni något ämne så får ni gärna berätta.
Tänkte även göra en outfit som kommer upp senare ikväll, så kika in då igen är ni gulliga!


jag ser ut som en michelingubbe men hästen är fin :D

Kommentarer
Postat av: Marie - lulearyttare

Fin blogg :)

2012-05-20 @ 18:57:08
URL: http://lulearyttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0