Annonser från BloggPartner

Ta bloggen till en ny nivå!

Ja som rubriken lyder! Ni som har facebook och är medlemmar i Ryttarbloggar har säkert sett mitt inlägg där!
Jag känner att det börjar blo dax att ta bloggen till en helt ny nivå! Visst, det kommer säkert bli kämpigt eftersom jag inte är i stallet direkt, hästarna går ute hela dygnet nu, ska dock upp ändå men det blir ju ingen direkt uppdaterng därifrån.

men jag ska absolut göra mitt bästa och självfallet blir det ju som bäst när man får lite respons på sitt arbete så jag hoppas att ni kommer ligga i lika mycket som jag ;)

I alla fall, jag hade önskat att ni gav ett förslag, gärna fler, om vad just du tycker är intressant att läsa om !
Träningstips, outfits, åsikter, ( ge gärna förslag på ämne) mm. Om ni hjälper mig med det så kommer jag lova er en blogg utan gränser ;)

Det kommer även komma upp någon gång i veckan ett sponsrat inlägg eller ett omdöme som jag skrivit på rejta. ( grym sida ) så där ger jag er även tips på butiker osv, såklart endast ridsportsbutiker!

Glöm inte att veckans bild och veckans outfit alltid är öppet och har ni frågor eller funderingar som ni vill ha svar till så hör av er till [email protected] och jag garanterar dig ett svar! Du kan även gilla allroundhasten.blogg.se på facebook, bara sök på bloggen så kommer det upp och du kan även följa min blogg på bloglovin, då skulle jag bli glad ;)

Tipsa gärna om bloggtävlingar!

Så ja, följ instruktionerna och blogger tar dig till himmeln ;)

Kommentarer
Postat av: felicia - fotokobran

var med och bestäm! :)

skulle vara jättesnällt om du ville lägga din åsikt! :)

http://fotokobran.se/2012/may/vad-onskar-ni-1.html#comment

2012-05-16 @ 22:56:00
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0