Annonser från BloggPartner

Min själsfrände

Tisdagar är nog en av de bästa dagarna, säkert bara för den är kort! Slutade 12 och hade endast haft en mattegenomgång och svenska som lektioner, hade även klassrådstid där vi tittate på svagaste länken.
 
Väl hemma så tittade jag för första gången på säkert 6 månader på filmen som jag gjorde när Kiralyn fått lämna oss. Usch.... Den 15 december är det 1 år sedan, då kommer det att komma upp en text om henne och om våran tid för er som har missat det.  Bilderna som jag tog de sista dagarna har jag endast tittat igenom ett par gånger, det gör ont att se dom. Det gör ont i mig att veta att hon hade ont sina sista dagar i livet, även om hon fick smärtstillande fram till slutet!  Men som sagt det kommer att komma en text. Har ni några frågor om min älskade häst så ställ dom så kommer jag ta med de i texten.
 
Though youre gone, your still here in my heart in my tears!
 

Kommentarer
Postat av: Sofia :)

Grymt snygg design! :)
Du som gjort den? <3

Svar: Tack :) Nej , Linn Strelin fick äran att göra den :)
Rebecca

2012-11-15 @ 16:14:11
URL: http://sagoponnisar.blogg.se
Postat av: Alice

Förstår hur det känns<3 Min ponny gick bort i tisdag<3

2012-11-17 @ 19:46:27
URL: http://www.ryttaralice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0