Annonser från BloggPartner

Nordvästra Skånes störtsta hästblogg är tllbaka

Haha skämt åsido!
 
Nej men jag tycker att det börjar bli dax att kasta sig in i bloggvärlden igen eller vad säger ni?
 
Jag tänkte börja med ett ja, jag ska nog sluta säga åsiksinlägg  för det låter så B  ;) Men ett det blir ett inlägg om vad jag tycker om ja något som kan vara ganska känsligt för vissa nämnligen om ridgrenar och förutfattade meningar om varandra. 
 
Jag tänker även ta detta en gång, det här är min blogg, det bertyder att jag skriver om det jag känner för och det som jag tycker, och ja... jag kan ändra åsikt om saker och ting men jag behöver inte läxas upp av haters som är ute efter att veta bäst och dra ner andra!
 
Jag kommer att vara ärlig, men jag kommer inte tillåta massa negativt skit, konstruktiv kritik däremot är en helt annan sak och det kommer att tas på största möjliga allvar.
 
Så vad säger ni? Är ni redo för en nystart?
 
Ni undrar säkert vad som hände när jag plötsligt slutade att blogga så jag tänker berätta vad som hänt de senaste månaderna.
 
Som ni alla säkert vet så började jag gymnasiet igen i augusti, Helsingborgs Ridgymnasium närmare bestämt.
Jag har verkligen världens bästa klass, det måste jag få skryta om ;-) Jag har superbra vänner!!
 
Däremot så går det lite upp och ner med resten vilket är en sak som jag INTE kommer att dela med mig av och det får ni acceptera så var snälla att inte fråga om det!
 
Jag har även slutat vara hos Pilgrim och Ronja vilket är trist, saknar dom små busarna, dock ser jag dom i stort sett var dag. Pino rider jag fortfarande då och då vilket är jättekul och det går jättebra. Sist jag red så var hon ja... Lite ofokuserad och busig, det fanns mycket annat att titta på och bry sig mer om än mig.
 
Tråkigt nog så har min älskade farfar lämnat oss och vandrat vidare så nu är han förhoppningsvis och tar hand om Kiralyn!
 
Hösten har tyvärr varit rätt kass men jag hoppas att så småningom ska den bli bra..
 
Ni får hålla utkik efter nästa inlägg samt en film!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0