Annonser från BloggPartner

Ny minitävling

Som en liten nytändning på bloggen så tänkte jag börja med en minitävling 1 gång i veckan. Nämnligen gissa ekipaget!
 
Jag kommer lägga ut en bild på ett ekipag som ni sedan ska få gissa vem/vilka det är, den som gissar rätt snabbast vinner en länk här!
Vad tycker ni om det? Jag vill höra era åsikter! Beroende på hur många som är intresserade så kanske vi börjar redan idag!
 
Jag måste även säga att det var väldigt kul att titta på statistiken igår, att så pass många hittade tillbaka hit så fort efter mitt uppehåll...!
 
Kan säga att en film kommer ut idag så håll utkik!
 
bjuder på en bild på världens finaste vovve!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0