Annonser från BloggPartner

punka i lerhage....

Nyss hemkommen från skolan, det var väl en okej dag idag. Stallet imorse, hah gud, jag och en vän  i klassen mockade en hage, kan ju säga så att jag rekommenderar INTE att köra ut med en skottkärra som bara har ett hjul i en hage som enbart består utav lera och mocka skit där hälften av allt som kommer i kärran är blöt sand. Det blir tungt! Att sedan också upptäcka att den förbannade kärran punktering gör det inte lättare! Kan ju säga att jag lyckades välta den ;-)
 
Menmen,... Vi lyckades i alla fall få av hjulet sedan så de kunde skicka iväg det på lagning.
Idag var jag även med och tittade på "häst vid hand" träningen. Lille Greta fick dampryck och Buggan... Ja han var ävl allmänt söt när han sprang och var lite kamelliknande :D
 
Imorgon ska jag även förhoppningsvis få reda på mitt betyg på en argumenterande text som jag skirvit, och ämnet för det var självklart för mig djurförsök! Det är något som jag verkligen brinner för, jag mår illa när jag får reda på hur djuren blir behandlade!!! Så jag väntar spänt!
 

För att ni nya läsare ska få lära känna mig lite bättre så kommer det komma upp lite "lärakänna" inlägg då och då, har ni frågor så får ni gärna komma med dom.
 
Jag har även ett annat inlägg på G , ska se hur jag ska få till det och om det blir bra och intressant överhuvudtaget.
Som alltid får ni gärna komma med förslag på vad ni tycker  är intressant att läsa om.!  Det uppskattas alltid!
 
Jag ska försöka klicka lite nya hästbilder också men så länge får ni nöja er med allmänna  höstbilder :)
 

Kommentarer
Postat av: Tuva

Super fin blogg!

Svar: Tack, det värmer! :)
Rebecca

2012-11-12 @ 18:49:27
URL: http://equestrianlife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0