Annonser från BloggPartner

Tröttis

Igår blev det ingen bloggning, jag var såå trött!  Har en del skolarbeten som måste bli färdigt bl.a engelska till måndag, naturbruk till onsdag och djuren i naturbruket imorgon... Jag ska vara ledig från torsdag nästa vecka så måste bli färdig med arbetna innan dess!
 
Idag hade jag i alla fall sovmorgon men var i skolan vid 10 så jag tittade på resten av hoppträningarna i skolan, min lilla klass som hoppade.
 
TIll stallet i skolan har det kommit en ny liten filur, Caspian, det ska bli spännande att se vad som blir av honom! Igår var det första gången han longerades, han har aldrig blivit hängd på eller liknande, ni förstår nog att det är en unghäst jag snackar om! Jag tror att det är 2or och 3or som ska ha med den i unghästutblidningen.
 
Han stod och gnäggade som en galning idag, hoppas att han lugnar ner sig snart :-)
 
Igår insåg jag att jag verkligen måste börja motionera mer! jag är så missnöjd som det är i nuläget så idag när jag gått hem från bussen så tog jag med mig hunden ut och promenerade raskt i 30 minuter, kan säga att det var väldigt skönt! Man känner sig lite nyttigare i alla fall. Så nu måste jag verkligen bli bättre på det och fortsätta gå lite längre promender och öka på tiden succesivt! Ni får påminna mig!
 
Vad brukar ni göra för att hålla motivationen uppe? Nu blir det dessutom mörkt jättefort..
Väldigt ehm... hästig bild eller vad säger ni haha!
 

Kommentarer
Postat av: Kajza

Att tänka positivt, unna sig själv "morötter" när alla MÅSTEN är avklarade, men framförallt att leva "här och nu" och inte stressa så mycket med "Sen, sen och sen".
Jag lägger fruktansvärt mycket tid på Lilla D, men även på hästar i allmänhet eftersom jag har ridlektioner 3 dagar i veckan. Det är både inspirerande, man känner sig nyttig och värdefull, och man blir otroligt glad och speedad när man har "flyt"! =)

2012-11-15 @ 20:24:33
URL: http://dumlesdagbok.blogg.se
Postat av: Wilma

Jättefin blogg! :) Kolla jättegärna in på våran och kanske lämna en kommentar om vad du tycker om den? :)

2012-11-17 @ 19:39:26
URL: http://ziro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0